وبلاگ ما به عنوان مرکز عروس با مقالاتی در زمینه های آرایشگاه عروس و همچنین به عنوان مرکز مقالات هدفمند در زمینه دکوراسیون و مهاجرت فعالیت میکند.مقالات مهاجرت در زمینه مهاجرت به کانادا و زندگی پس از مهاجرت و در زمینه دکوراسیون نیز مقالاتی در مورد دکور خانه و کابینت ام دی اف و دکور اداری ارائه میدهد.

ارتباط کاربرپسندی وب سایت در فروش آنلاین قسمت 2

نوشته شده توسط:الب البیی | ۰ دیدگاه

این مقاله به دست پایگاه طراحی وب سایت ارزان تهیه گردیده است.

دسته بندی های کامل و دقیق
اگر در وب سایت خود از منو های صحیح استفاده نکنید ، هیچ بازدید کننده ای نمیتواند به سادگی کالا یا خدمات مورد نظر خود را در تارنما شما بیابد. به عنوان مثال تصور نمایید که شما دارای یک سایت برای فروش موبایل هستید ، کابرپسندی در این مثال یعنی اینکه دسته بندی های شما بر اساس مارک ( مثلا سونی ، سامسونگ و ... ) در اختیار کاربر قرار بگیرد ، سپس هر برند زیر منوهای متفاوتی داشته باشد که بر اساس سری های مختلف تولید شده توسط این برند میباشد مثلا برند سامسونگ میتواند دارای زیر منویی مانند گلکسی باشد که خود گلکسی میتواند دارای زیر منوهایی مانند سری اس و سری نوت باشد و الی آخر ...

گذاشتن نقشه سایت
گذاشتن نقشه پایگاه در اختیار بازدیدکنندگان در افزایش کارایی تارنما شما بسیار موثر است. جدا از این مسئله که قرار دادن نقشه سایت در اختیار کاربران باعث میشود بازدیدکننده با شمای کلی پایگاه شما آشنا شود.




این مقاله توسط وب سایت سئو و طراحی ست اداری گردآوری گردیده است.

منبغ : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...