وبلاگ ما به عنوان مرکز عروس با مقالاتی در زمینه های آرایشگاه عروس و همچنین به عنوان مرکز مقالات هدفمند در زمینه دکوراسیون و مهاجرت فعالیت میکند.مقالات مهاجرت در زمینه مهاجرت به کانادا و زندگی پس از مهاجرت و در زمینه دکوراسیون نیز مقالاتی در مورد دکور خانه و کابینت ام دی اف و دکور اداری ارائه میدهد.

خدمات ساخت وب سایت در اراک

نوشته شده توسط:الب البیی | ۱۲ دیدگاه

نکاتی در مورد هزینه ها :

به دلیل کلی بودن جدول تعرفه ها و بنا به درخواست مشتریان ، در این بخش اطلاعات جزئی تری از امکانات وب سایت در اختیار شما کاربران عزیز قرار میگیرد.

گالری تصاویر
درجه سی : ندارد
درجه بی : یک مجموعه و دو تصویر در بخش گالری تصاویر قرار خواهد گرفت .
درجه آ : دو مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش عمومی ایجاد مجموعه
پنل حرفه ای : سه مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش عمومی ایجاد مجموعه
پنل ویژه : چهار مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش اختصاصی ایجاد مجموعه




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر مجموعه تصویر مبلغ 20 هزار تومان و به ازای اضافه شدن هر تصویر در مجموعه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد .

فرم ساز
درجه سی : ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روی وب سایت قرار خواهد داشت ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه بی : ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روی وب سایت قرار خواهد داشت  ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه آ : فرم ارتباط با ما + یک فرم دلخواه که نهایتا دارای 5 فیلد است ( به عنوان مثال فرم همکاری ) + آموزش عمومی ایجاد فرم
پنل حرفه ای : فرم ارتباط با ما + دو فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداکثر دارای 8 فیلد ) + آموزش عمومی ایجاد و استفاده از فرم
پنل ویژه : فرم ارتباط با ما + سه فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداکثر دارای 10 فیلد ) + آموزش اختصاصی ایجاد و استفاده از فرم




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر فرم مبلغ 20 هزار تومان و به ازای ازای اضافه شدن هر فیلد مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد. ( تعداد فیلد های هر فرم بر اساس توضیحات قبلی میباشد . )

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام قیمت طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک وب و استان مرکزی در خدمت شما می باشد.

افزایش سرعت لود سایت در جوملا

برای افزایش سرعت بارگذاری سایتهایی که با جوملا سخته شده اند من گام هایی را آماده کردم که در پایین توضیح میدم .

گام اول :

اگر سایت شما از جی کوئری استفاده نمیکنه برای مثال عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره پیشنهاد من حذف موتولز جوملاست .
برای اینکار میتونید از پلاگین مخصوص اینکار استفاده کنید.پلاگینی که به شما اجازه می دهید در هر صفحه ای که خواستید موتولز را غیر فعال کنید پلاگین غیر فعال کردن موتولز است . و می توانید از اینجا دانلود کنید .
گام دوم : کم حجم کردن تصاویر  و حذف تصاویری که به آنها نیاز ندارید. مقاله روش های کم حجم کردن تصاویر در طراحی سایت را بخوانید .
گام سوم : حذف افزونه ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کندی سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ابزارهای بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت لود را کاهش می دهند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کند می کند .
 گام چهارم : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . هاست سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است .همچنین اگر سرور شما در ایران باشد سرعت انتقال فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت لود سایت را افزایش می دهد.
گام پنجم :
حذف ماژول هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .سرعت صفحه اول سایت خیلی مهم است چون این صفحه معمولا مهمترین صفحه شماست و بیشترین بازدید را دارد .











در ادامه میتوانید به طراحی سایت در اراک مراجعه کنید.

همچنین برای صفحات دیگر هم هرجا به ماژولی نیاز بود آنجا انتشار دهید .و از انتشار همه ماژول ها در همه صفحات خودداری کنید . مثلا ماژول آب و هوا در صفحه سفارشات نیاز نیست.
گام ششم : حذف کدهای اضافی : معمولا سی ام اس ها و سیستم های آماده کدهایی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید . اگر برنامه نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را حذف کنید.
گام هفتم : فشرده سازی کدها .در جوملا می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی کدها و کم کردن حجم سایت بپردازید . برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله آموزش فعال کردن تکنولوژی gzip را بخوانید .
گام آخر :  چک و بررسی : پس از انجام همه مراحل وقت بررسی سرعت سایت است. شما می توانید از سایتهای تست سرعت سایت برای بررسی استفاده کنید .به نظر من بهترینشون همین سایتی هست که من در زیر آدرسش را براتون گذاشتم .
این سایت همه فایلهای سایت شما که هنگام بارگذاری سایت لود می شوند را با زمان لود و حجمشون نشون میده . این سیستم کمک بزرگی میتونه به شما بکنه . اینجوری شما می فهمید چه فایلی زمان بیشتری برای لود از شما میگیره یا حجم زیادی داره .و میتونید نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.
سایت تست و بررسی سرعت سایت :    http://tools.pingdom.com/fpt
 کلام آخر : در اینجا این مساله را هم بگم . من با افرادی که میگن در بین سی ام اس ها جوملا نسبت به بقیه خیلی سنگینه را قبول ندارم. اگر بتونیم درست و حرفه ای از جوملا استفاده کنیم اتفاقا میشه سایتهای سبکی هم با اون طراحی کرد .
من خودم با جوملا 2.5 یک سایت داشتم که هم گرافیک نسبتا خوبی داشت و هم در آن تصویر وجود داشت و کل حجم این سایت در حدود 90 کیلوبایت بود .








 

هم اکنون طراحی سایت در اراک وب و استان مرکزی در خدمت شما می باشد.

جاذبه های دیدنی شهر اراک

موزه مفاخر استان مرکزی یکی از جاذبه های دیدنی این استان است که در زمینی به مساحت دو هزار و 800 متر مربع و با زیر بنای یک هزار متر مربع در ساختمان خاکباز در شهر اراک قرار دارد.
ساخت این بنا در اواخر دوره قاجاریه آغاز و پس از چهار سال عملیات اجرایی در سال 1308 خورشیدی به پایان رسیده است ، نقشه این ساختمان توسط یک مهندس روسی تهیه و اجرای کار توسط استاد مراد چمنی اراکی انجام شده است.
بنای موزه مفاخر استان مرکزی از نوع کوشکی با تزئینات آجری خاص دوره قاجاریه ساخته شده و دارای دو ایوان شرقی و غربی است.
این ساختمان دارای 11 اتاق، حمام خزینه ای قدیمی که در گوشه حیاط ساخته شده دو قنات که یکی در محوطه به نام قنات ده و دیگری در زیر آب انبار به نام قنات خان حاکم، می باشد
قنات ده موقوفه مرحوم حاج آقا محسن اراکی و قنات خان حاکم توسط میرزا علی اکبر خان تفرشی موسوم به دوام الدوله که حاکم عراق عجم (اراک فعلی و توابع ) در زمان ناصرالدین شاه بوده، احداث شده است.
بنای موزه مفاخر استان مرکزی در سال 1379 توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی به شماره 3338 ثبت آثار ملی شد.
این بنا در سال 84 با همکاری استانداری استان مرکزی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ورثه مرحوم خاکباز خریداری و با هدف ایجاد موزه مرمت و در بهمن 88 به عنوان موزه مفاخر استان مرکزی افتتاح شد.
هم اکنون هشت تالار شامل تالار امام خمینی(ره)، تالار مفاخر دینی و مذهبی، تالار سرداران شهید و مفاخر سیاسی، تالار امیرکبیر، تالار قائم مقام فراهانی، تالار مفاخر علمی، فرهنگی و هنری، تالار مفاخر در قید حیات( هنرمندان) و تالار استاد سحاب در ساختمان سه طبقه موزه مفاخر استان مرکزی وجود دارد که در آنها سردیس ها، آثار مکتوب و لوازم شخصی برخی از مفاخر و سیاسیون نگهداری می شود.
در طبقه های نخستین این بنای آجری، سه تالار مفاخر و مشاهیر در قید حیات، تالار مفاخر علمی، فرهنگی و هنری و تالار استاد سحاب تفرشی قرار دارد.
عکس های استاد رستم پور، استاد بصیرت نژاد پیشکسوت معماری، استاد محمد حسین کریمی معروف به آهنگر شاعر و هنرمند، استاد رضوانی فرد رییس انجمن خوش نویسان استان مرکزی و در تالار مفاخر و مشاهیر در قید حیات در طبقه نخست این موزه نصب و نگهداری می شود.
کمی جلوتر در سمت چپ سرسرا ، تالار مفاخر علمی، فرهنگی و هنری واقع شده است که در این تالار سردیس استاد محمد قریب، استاد واشقانی، عیسی بهادری، دکتر سعید کاظمی آشتیانی، دکتر عباس اقبال آشتیانی، دکتر عبدالکریم قریب و پروفسور حسابی وجود دارد
محمد قریب (1288 – 1353) از اولین پزشکان متخصص طب اطفال و بنیانگذار طب نوین اطفال در ایران و از بنیانگذاران بیمارستان مرکز طبی کودکان بود.
فتحعلی واشقانی فراهانی ( 1309 1391) خوشنویس صاحب نام معاصر در خط نستعلیق و اولین مدرس انجمن خوشنویسان ایران است.
عیسی بهادری (متولد 1284 روستای آقچه کهریزمیلاجرد از توابع اراک، درگذشته 1365 پاریس) نقاش، طراح فرش و از برجسته ترین طراحان هنری و احیاگران هنرهای سنتی ایران است که نزدیک به سی سال سرپرست هنرستان هنرهای زیبا اصفهان بوده و در این مدت شاگردان بسیاری را پرورش داده و آثار ماندگاری از وی در موزه های مختلف داخلی و خارجی نگهدای می شود.
دکتر سعید کاظمی آشتیانی با همکاری دو تن از همکارانش به سال 1361، جهاد گروه پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران تأسیس کرد، این گروه در واقع هسته اولیه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی ایران بود که در سال 1365 شکل گرفت.
عباس اقبال آشتیانی فرزند محمدعلی آشتیانی در سال 1275 خورشیدی در آشتیان زاده شد و پس از آموختن دروس ابتدایی در سال 1328 قمری به تهران آمد و ابتدا در مدرسه شرکت گلستان و سپس در مدرسه دارالفنون تحصیل کرد. پس از فراغت از تحصیل در دارالفنون به معلمی در همان مدرسه انتخاب شد و معاونت کتابخانه عمومی معارف را نیز به عهده گرفت.
سید محمود حسابی (زاده سوم اسفند 1281 – درگذشت 12 شهریور 1371) با نام اصلی محمود خان میرزا حسابی، معروف به پروفسور حسابی فیزیکدان، سناتور، وزیر آموزش و پرورش و بنیانگذار فیزیک دانشگاهی در ایران بود.
تالار استاد سحاب تفرشی نیز که در طبقه نخست و روبروی درب ورودی قرار گرفته اولین نقشه هایی که استاد ترسیم کرده و اسناد مرتبط با خاندان پاکباز تفرشی در آن نگهداری می شود.
مهندس عباس سحاب، (زاده سوم دی 1300 در روستای فم در شهرستان تفرش – درگذشت 14 فروردین 1379 خورشیدی در تهران)، جغرافیدان و نقشه نگار برجسته ایرانی است.
همچنین سمت راست این طبقه راه پله های این موزه قرار گرفته که عکس هایی از اراک قدیم و سفر ناصرالدین شاه به استان مرکزی نصب شده و بازدید کننده ها را به طبقه بالا و زیر زمین این ساختمان هدایت می کند.


















هم اکنون طراحی سایت در اراک وب و استان مرکزی در خدمت شما می باشد.

  • BHW

    BHW

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۳:۴۹:۴۹

    Good post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon on a daily basis.
    It's always exciting to read through content from other authors and practice a little something from other websites.

  • BHW

    BHW

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۳:۰۳

    Hey! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to take
    a look. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this
    to my followers! Superb blog and excellent design and style.

  • Stan

    Stan

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۸:۰۳

    Howdy very nice blog!! Man .. Excellent .. Amazing ..
    I will bookmark your website and take the feeds additionally?

    I am satisfied to search out so many helpful info right here within the put up, we'd like work out more strategies in this regard,
    thanks for sharing. . . . . .

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۶:۰۳

    Hi my loved one! I want to say that this article is amazing, nice written and come with almost all vital infos.
    I'd like to peer extra posts like this .

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۴:۰۱:۵۲

    You have made some good points there. I checked on the
    web for more information about the issue and found most individuals will
    go along with your views on this website.

  • mcphersonlhmlgtopuu.soup.io

    mcphersonlhmlgtopuu.soup.io

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۶:۱۹:۳۶

    Incredible quest there. What occurred after?
    Take care!

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۸:۴۱

    Highly descriptive article, I loved that bit. Will there be
    a part 2?

  • http://Shanellehutzler.Weebly.com/

    http://Shanellehutzler.Weebly.com/

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۴:۳۸

    Hello, Neat post. There is an issue with your web
    site in internet explorer, might test this? IE nonetheless is the market leader and a large component of other people will miss your wonderful writing because of this problem.

  • foot pain after surgery

    foot pain after surgery

    • ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۲:۲۱

    Ridiculous quest there. What occurred after? Take care!

  • reneaprice.weebly.com

    reneaprice.weebly.com

    • ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۰۷:۱۰:۲۴

    Greetings from Colorado! I'm bored to tears at work so
    I decided to check out your site on my iphone during
    lunch break. I enjoy the information you present here and can't
    wait to take a look when I get home. I'm shocked at
    how quick your blog loaded on my cell phone .. I'm not even using
    WIFI, just 3G .. Anyways, amazing blog!

  • hettiemaigret.hatenablog.com

    hettiemaigret.hatenablog.com

    • ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۵۵:۵۱

    I'm not sure why but this site is loading very slow for
    me. Is anyone else having this issue or is it a
    issue on my end? I'll check back later on and see if the problem still exists.

  • What causes painful Achilles tendon?

    What causes painful Achilles tendon?

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۱:۰۷

    I know this web site provides quality based articles or reviews and
    other stuff, is there any other web site which provides such things
    in quality?