وبلاگ ما به عنوان مرکز عروس با مقالاتی در زمینه های آرایشگاه عروس و همچنین به عنوان مرکز مقالات هدفمند در زمینه دکوراسیون و مهاجرت فعالیت میکند.مقالات مهاجرت در زمینه مهاجرت به کانادا و زندگی پس از مهاجرت و در زمینه دکوراسیون نیز مقالاتی در مورد دکور خانه و کابینت ام دی اف و دکور اداری ارائه میدهد.

جلوه های ویژه ی تکان دهنده اتاق!

نوشته شده توسط:الب البیی | ۳ دیدگاه

جلوه های ویژه ی جالب خانه !

نور و جلوه های ویژه ی شخصیت نو ای به خانه می دهد. برای اینکه جلوه های ویژه ی عالی ایجاد کنیم، به لوستر و چراغ های عالی ای نیاز می باشد. بنابراین، باید هنگام خرید لامپ، شب خواب، آباژور نهایت دقت را به کاربیندازیم و گزینه های صحیح و عالی خریداری کنیم.

لوستر و لوستر زینت بخش هر خانه ای هستند. این ابزار منزل را می بایست مانند جواهر تصور کرد. این منابع نوری نظر بیننده را به خود جلب می کنند. به همین دلیل، باید در انتخاب شکل، طرح، رنگ و اندازه آنها توجه زیادی به خرج دهید و انتخاب مناسبی داشته باشید.

آباژورهای زمینی یا رومیزی

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
آباژور، رایج ترین وسیله نورپردازی خانه است که برای زیبایی و دکور فضاهای مختلف از آن استفاده می شود. آباژورها پایه های بلند یا کوتاه دارند و می توان آنها را روی زمین یا میز قرار داد. با کمک آباژور می توانید جلوه نوری خاصی به فضاهای نشیمن یا پذیرایی ببخشید. حتی برای اتاق خواب نیز بسیار کاربرد دارند.

انتخاب لامپ مناسب

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
خود لامپی که برای لوستر، آباژور یا ... انتخاب می کنید نیز بسیار مهم است. بهتر است از ترکیب نورهای زرد و سفید در خانه استفاده کنید. در ضمن، لامپ نو نور بیشتری هم دارد.

هالوژن های توکار

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
یکی از انواع نورهای تزئینی در خانه، هالوژن هایی است که در سقف، آرک آشپزخانه یا دیوارها کار می شوند. با کمک این هالوژن ها می توان نورپردازی زیبایی در فضا ایجاد کرد. به طور مثال، می توان لوستر را خاموش و هالوژن ها و آباژورها را روشن کرد تا فضایی رمانتیک ایجاد شود.

نورپردازی به روش سنتی

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
اگر خانه شما دکور قدیمی دارد، نورپردازی آن نیز باید سبک قدیمی و کلاسیک داشته باشد. به طور مثال، دیوارکوب های برنجی یا برنزی، لوسترها و چلچراغ هایی از جنس برنز و طراحی کلاسیک انتخاب کنید.

لوسترهای مدرن

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
در خانه هایی که دکوراسیون مدرن دارند، باید لوستر مدرنی نیز انتخاب کنید. لوسترهای مدرن اصولا شکل ساده و جزئیات کم دارند. این لوسترها از جنس استیل، کروم و شیشه تهیه می شوند.

مناسب طراحی میانه

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
طراحی میانه در واقع نوعی طراحی میان طراحی مدرن و کلاسیک است. این نوع طراحی امروزه طرفداران بسیار در دنیا دارد. برای این دکور باید از لوسترهای مناسبی هم استفاده کرد: لوستری که از مواد ساده همچون آهن چکش کاری شده، ساخته شده اند و تزئینات زیادی هم دارند.


  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۳:۰۷

    What's Taking place i'm new to this, I stumbled upon this I have
    found It absolutely helpful and it has aided me out loads.
    I hope to give a contribution & assist different users like its helped me.
    Good job.

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۹:۳۳

    It's hard to come by educated people in this particular
    subject, however, you sound like you know what you're talking about!
    Thanks

  • How do you get a growth spurt?

    How do you get a growth spurt?

    • ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۳:۱۴

    Excellent web site. Plenty of useful info here.
    I'm sending it to some buddies ans also sharing in delicious.

    And certainly, thank you in your effort!